.

Blogi #3 24.05

Blogi #3 24.05

Salut les gens!

Plaanisin kolmanda postituse veidi varem kokku klopsida, kuid mul tuli päris palju asjatoimetusi vahele, ning ei saanud kuidagi asja kätte võtta. Igatahes nüüd sai asi tehtud!

Nagu juba eelmises postituses mainisin, siis eelmisel nädalavahetusel võidusõite mul ei olnud. Aga selle tühimiku täitsime belglasega ära. Nimelt sõitsime kaheks päevaks Alpidesse, et valmistuda juuni keskel toimuvaks profituuriks-Tour de Savoie Mont Blanc. See oli suhteliselt omaalgatuslik käik, kuid spordidirektorile idee väga meeldis. Öömaja leidsime Airbnb kaudu ja saime igati korraliku elamise. Võõrustajad oli samuti väga lahked.

Laupäeva hommikul sõitsime klubi autoga mägedesse, kus saime Valentiniga(prantslasest klubikaaslane) kokku. Plaanis oli sõita läbi tuuri viimane, ning ühtlasi ka kõige raskem etapp. Raske oli see tõesti, 106km ja 4h23min peale kogunes 3100 tõusumeetrit. Trenn sai ikka päris raske, oma töö tegi kindlasti ka öine kehv uni. Peale trenni olin ikka kenasti ''kapsas'' omadega.

 

Päeva teise tõusu otsas.

Pärast trenni tegime tabbouleh näol kerge õhtuoote ja sõitsime Albertville-i, kus asus meie võõrustajate korter. Enne näole andmist tegime veel poetiiru, et õhtusöögiks vajaliku kraami kokku osta. Õhtusöögi tegime kella seitsmeks, ning menüüs oli värske pasta suvikõrvitsate, tomatite, parmesani juustu ning vasikalihaga. Selle einega saime kõik vajalikud ained kätte, et trennist korralikult ära taastuda. Magustoiduks tegin veel väikse kausitäie müslit, maitsestamata jogurti, ühe kiivi, mee ja pähklivõiga. Minu jaoks oli päev purgis, kuid belglane läks peale õhtusööki veel kaalukaotuse eesmärgil tunnikeseks kerima. Kuna päev oli päris kurnav olnud, siis ilmselt umbes kella 10 ajal ma juba põõnasin.

Pühapäeval ajasin ajasin ennast kaheksa paiku voodist välja ja läksin tavapärast hommikuputru valmistama. Hommikupuder on mul tavaliselt järgmine: 75g Veski Mati röstitud täistera kaerahelbeid, helbed keedan läbi enamasti veega, kuid lisan veidi ka sojajooki vms, et konsistentsi kreemisemaks muuta. Pudru sisse lõigun veel ühe banaani, lisan peotäie rosinaid, maitsestan soola, kaneeli ja stevia suhkruga. Kõige tippu veel veidi mett ja pähklivõid(jah, ma olen pähklivõide sõltlane). Igati energiarikas ja kasulike rasvadega hommikusöök, mis annab pikaks treeninguks vajaliku energia.

 

Tänase hommikupudru sõin otse lõpukorral olevast pähklivõi purgist. Tavapärane kohvi kõrvale. Naermine 

Välja sõitsime veidi peale kümmet, ning kõigepealt käisime poest läbi, et peale trenni midagi süüa oleks võtta. Enne ise sadulasse ronimist sõitsime veel ühe etapi autoga läbi. Seetõttu saime alles kella ühest ratta selga. Pühapäevase treeningu eesmärk oli vaadataülejäänud etappide tähtsaimad punktid ning tõusud läbi. Tunne oli võrreldes eilsega superhea ning paras ''lennuki'' tunne oli peal.

 

Selle trenni viisin läbi vaid koos belglasega. Taskud toppisime sööki täis, et trenn korralikult läbi viia, sest kõht hakkas juba enne trenni algust tühjaks minema. Esmalt sõitsime kolmanda etapi lõpu läbi, seejärel neljanda etapi-eraldistart(11km mäkketõusu). Lõpetuseks sõitsime veel teise etapi lõpuosa läbi ning seejärel veeresime rahulikult auto juurde.

Profiili poolest oli trass eilsega võrreldes tublisti lihtsam. Kokku sõitsime 5h26min, 153km ja tõusumeetreid kogunes 3000.  

 

Päeva esimese tõusu otsas-Valmeiner.

 

Peale trenni vehkisime kerge söögi endale sisse ja sõitsime kodu poole ära. Peale 1,5h autosõitu olime tagasi elamises, tegime õhtusöögi, ning siis saime juba jalad seinale visata ja taastuma hakata.

Esmaspäeval oleks pidanud treeningplaani järgi olema täispuhkepäev, aga otsustasin teha kerge tunnise tikumise ratta seljas. Enne treeningut tegin hea eesti leivaga toeka võiku ning sõin veel riisigalette pählivõi ning vanaisa saadetud meega. Kõrvale veel kohvi, sisse lisan alati ka teelusikatäie kookosõli, seejärel sai juba sõitma minna. Selliseid kergeid rattatiire ma otseselt treeningu alla ei arvesta, sest tegemist on rahuliku kulgemisega, ning pedaalidele eriliselt ei vajuta. Peale trenni võtsin rahulikult, vaatasin Giro d'Italia pühapäevast etappi ning tegin väikse poetiiru. Õhtul viisin oma velo klubi baasi, kus mehaanik vahetas välja kõik kulunud osad.

Teisipäev ja kolmapäev olid jällegi tavapärased päevad: hommikusöök, trenn, lõunasöök, puhkus, Giro d'Italia vaatamine, õhtusöök. Eile enne õhtusööki otsustasin koos belglasega veel tunnise treeningu teha, ning peale trenni ootas juba pereema poolt tehtud söök.

Järgmised võidusõidud ootavad ees neljapäeval ja pühapäeval. Loodetavasti on sõiduvorm hea ning suudan ka midagi korda saata. Plaanin Teid igatahes oma õnnestumistega ja ka ebaõnnestumistega kursis hoida!

 

Josten




Tagasiside Close